Plan dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
PRZEDSZKOLE Nr 330 „POD MODRZEWIEM”
DZIECI MŁODSZE
7.00 – 8.00 | Schodzenie się dzieci. Zabawy według zainteresowań dzieci.
|
8.00 – 8.30 | Zabawy ruchowe organizowane w sali, ćwiczenia poranne, zabawy integrujące dzieci, zabawy dydaktyczne.
|
8.30 – 9.00 | Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne. Śniadanie. Przygotowanie do zajęć.
|
9.00 – 9.45 | Realizacja zadań edukacyjnych w formie zajęć z całą grupą.
|
9.45 – 10.30 | Zabawy dowolne w sali według zainteresowań dzieci.
|
10.30 – 12.00 | Zabawy na powietrzu. Obserwacje przyrodnicze. Zabawy ruchowe, sportowe W razie niekorzystnych warunków atmosferycznych zabawy ruchowe w sali.
|
12.00 – 13.00 | Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne. Obiad. Przygotowanie do odpoczynku. Sesja czytania.
|
13.00 – 14.00 | Odpoczynek. Słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej. Zajęcia dodatkowe.
|
14.00 – 14.30 | Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne. Podwieczorek.
|
14.30 – 16.00 | Zabawy indywidualne, zespołowe, zabawy badawcze rozwijające zainteresowania dzieci, zajęcia wyrównawcze, praca indywidualna z uwzględnieniem działań profilaktycznych, stymulujących, kompensacyjnych i korekcyjnych. W okresie wiosenno – letnim zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym.
|
16.00 – 17.00 | Zabawy dowolne według zainteresowań i potrzeb dzieci.
|
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
PRZEDSZKOLE Nr 330 „POD MODRZEWIEM”
DZIECI STARSZE
7.00 – 8.00 | Schodzenie się dzieci. Zabawy według zainteresowań dzieci.
|
8.00 – 8.30 | Zabawy ruchowe organizowane w sali, ćwiczenia poranne, zabawy integrujące dzieci, zabawy dydaktyczne.
|
8.30 – 9.00 | Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne. Śniadanie. Przygotowanie do zajęć.
|
9.00 – 10.00 | Realizacja zadań edukacyjnych w formie zajęć z całą grupą.
|
10.00 – 11.00 | Zabawy dowolne w sali według zainteresowań dzieci.
|
11.00 – 12.00 | Zabawy na powietrzu. Obserwacje przyrodnicze. Zabawy ruchowe, sportowe W razie niekorzystnych warunków atmosferycznych zabawy ruchowe w sali.
|
12.00 – 13.00 | Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne. Obiad. Przygotowanie do odpoczynku. Sesja czytania.
|
13.00 – 14.00 | Zabawy zorganizowane przez nauczyciela. Zajęcia rozwijające uzdolnienia dzieci. Zajęcia dodatkowe.
|
14.00 – 14.30 | Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne. Podwieczorek.
|
14.30 – 16.00 | Zabawy indywidualne, zespołowe, zabawy badawcze rozwijające zainteresowania dzieci, zajęcia wyrównawcze, praca indywidualna z uwzględnieniem działań profilaktycznych, stymulujących, kompensacyjnych i korekcyjnych. W okresie wiosenno – letnim zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym.
|
16.00 – 17.00 | Zabawy dowolne według zainteresowań i potrzeb dzieci.
|